Publikacje
Lista wybranych publikacji:
Rok 2014
- Palonka J., Porębska-Miąc T.: Rekrutacja w mediach społecznościowych (Social Recruiting), (w:) Innowacje w Zarządzaniu i Inżynierii Produkcji, (red.) R. Knosala, Oficyna Wydawnicza PTZP, Opole 2014, ISBN 978-83-930399-6-8
- Palonka Joanna, Lora Marcin, Oziębło Tomasz: Google Analytics As a Prosumption Tool For Web Analytics, Proceedings of the International Conference on Analytics Driven Solutions: ICAS2014, Edited by Eduardo Rodriguez and Greg Richards, Telfer School of Management University of Ottawa Canada, Academic Conferences Limited UK, 2014, s.73-81; Bibliogr.s. 81 E‐Book ISBN: 978‐1‐910309‐50‐6, Book version ISBN: 978‐1‐910309‐48‐3, CD Version ISBN: 978‐1‐910309‐49‐0
- Palonka J., Porębska-Miąc T.: Cloud And Mobility As The Main Trends In Unified Communications, (in:) Ambient Technologies and Creativity Support Systems, Edited by J.Palonka, H.Sroka i M.Pańkowska, UE, Katowice 2014.
Rok 2013
- Palonka J.: Zarządzanie umowami z wykonawcami systemów IT, w: Wyzwania w rozwoju podstaw metodycznych projektowania systemów informatycznych zarządzania", Praca zb. pod red. M. Pańkowskiej i S. Stanka, UE Katowice, 2013 ISBN 978-83-7875-038-3, ISSN 2083-8611
- Palonka J.: Wirtualny urząd jako jedna z platform interakcji mediów społecznościowych dla administracji publicznej, Praca zb. pod red. A.Kobylińskiego, A.Sobczaka, w Roczniki, Kolegium Analiz Ekonomicznych zeszyt nr 29/2013 SGH Warszawa 2013, ISSN 1232-4671
- Palonka J., Porębska-Miąc T.: Social Media for Corporate Brands, (in:) USER-DRIVEN INFORMATION SYSTEMS DEVELOPMENT, Edited by M. Pańkowska, UE, Katowice 2013, ISSN 2083-8611
- Palonka J., Porębska-Miąc T.: Marki konsumenckie w serwisach społecznościowych, Praca zb. pod red. A. Bajdaka, M. Nowaka, A. Samborskiego, H. Zawadzkiego Tendencje w zarządzaniu - konteksty teoretyczne i rozwiązania praktyczne, UE Katowice 2013, ISBN 978-83-7875-115
- Sroka H., Palonka J.: Obszary integracji technologii informatycznych i komunikacyjnych dla doskonalenia strategii zarządzania łańcuchem dostaw w organizacji wirtualnej, (w:) SYSTEMY WSPOMAGANIA ORGANIZACJI 2013. Praca zb. pod red. T. Porębskiej-Miąc i H. Sroki, UE Katowice 2013, ISBN 978-83-7875-144-1.
- Palonka J., Porębska-Miąc T.: Social Recruiting – the use of Social Networks in the Recruiting Process, (in:) COGNITION & CREATIVITY SUPPORT SYSTEMS. Edited by M. Pańkowska, H. Sroka, S. Stanek, UE Katowice 2013, ISSN 2083-8611
Rok 2012
- Palonka J., Porębska-Miąc T.: Innovative Telecommunication Technologies In Logistics, w: Innovations In Management And Production Engineering, (edited by) R. Knosala, Oficyna wydawnicza PTZP Opole 2012 ISBN 978-83-930399-8-2
- Palonka J., Porębska-Miąc T.: From Social Media to Social CRM (sCRM) w: Creativity Support Systems, Methods, and Applications. Zeszyty naukowe UE nr 117 pod red. H.Sroki, S.Stanka i M.Pańkowskiej, UE Katowice 2012
Pełny wykaz publikacji dr Joanny Palonki znajduje się w bazie publikacji pracowników naukowo-dydaktycznych UE w Katowicach tworzonej w Oddziale Informacji Naukowej Biblioteki Głównej
Powrót